Ut giet oan.. - Reisverslag uit Ureterp aan de Vaart, Nederland van fokkeenfroukje - WaarBenJij.nu Ut giet oan.. - Reisverslag uit Ureterp aan de Vaart, Nederland van fokkeenfroukje - WaarBenJij.nu

Ut giet oan..

28 September 2013 | Nederland, Ureterp aan de Vaart

Hallo lieve familie, vrienden, collega´s, vage kennissen en andere belangstellenden,

Eindelijk is het dan zover, de veel besproken reis staat voor de deur. Na weken, nee maanden van voorbereiding is het dan maandag de tijd om te vertrekken naar Thailand.De nodige inentingen zijn gehaald, de rugspieren intensief getraind, dus wij zijn er helemaal klaar voor.

Maandagavond 30 september hoopt onze vlucht om 22:00 vanaf Schiphol te vertrekken.We hopen dan op dinsdag 1 oktober rond 6 uur (Thaise tijd) voet op Thaise bodem te zetten. Daar is het hotel voor de eerste twee nachten al geboekt en van daaruit wordt de reis verder gepland.

Iedereen waar al afscheid van genomen is (klinkt heel dramatisch) bedankt voor de goede wensen.

Liefs F en F

• 29 September 2013 - 12:07

Heit En Mem:

Eindelijk is het don safier, moarn gjinne Jim it avontoer oan.
    We winskje Jim hol folle plesier ta. En kom gesun en mei een rieke ervaring wer tuus.
    Leafs heit en mem

• 29 September 2013 - 23:32

Wijbe En Klasina:

Protte wille tegjerre en lekker geniete van al t moois wat jim tiedens de reis tsjin komme.
    Leafs!

• 30 September 2013 - 11:45

Douwe~Janneke~Mark~Rianne~Lienke:

Vanmorgen afscheid van je genomen Fokke, voor 6 weekjes...
    Een hele goede reis toegewenst samen met Froukje...
    We hopen dat het voor jullie een prachtige ervaring wordt!!
    We blijven de site in de gaten houden......GENIET!!
    Dikke kroep fan us allegearre!!

• 30 September 2013 - 18:43

Ate:

Heel veel plezier de komende zes weken en geniet maar van een andere omgeving/cultuur.
    dikke smakkerd

• 01 Oktober 2013 - 09:00

Ouwe, Liesbeth, Amarins En Mirthe:

Gisteravond Fokke en Froukje naar schiphol gebracht. Wat een reis en wat een ervaring!! Echt geweldig. Nu wij dit berichtje sturen zitten jullie nog steeds in het vliegtuig, maar vanaf deze kant: heel veel reisplezier en geniet ervan, denk goed om elkaar. Een warme groet vanuit Frieschepalen

• 01 Oktober 2013 - 13:21

Ouwe:

Zoals ik via flighttracker kon zien zijn jullie geland om 18:05 uur. Dus straks weer met de beide beentjes op de vaste grond. Veel plezier in Bangkok. Groet Ouwe

• 02 Oktober 2013 - 12:23

Roel En Lolkje En Sven:

Daag lief broertje en schoonzussie,

Ik heb al een berichtje van heit en mem gekregen dat jullie goed zijn geland.
    Dit is al een hele opluchting.
    Ik wens jullie ontzettend veel plezier jullie hebben het verdiend.
    En ik hoop dat jullie gezond en wel weer (snel)..;) mogen thuiskomen.

Veel liefs en een dikke kroep.
    van zowel van mij als van Roel..;)!
    En de kleine Sven natuurlijk!!!

• 02 Oktober 2013 - 21:30

Siebe En Sjoeke:

Lieve alletwee, wat fijn dat jullie vieilig aangekomen zijn in Thailand.
    Ben benieuwd in welk hotel jullie zitten in Bangkok.
    Wij zaten twee jaar geleden in het Ramada Plaza hotel, aan de grote rivier die de hoofdstad binnenstroomt. Heb je ooit z'n metropool met z'n krioelende massa gezien?
    Wij vonden het overweldigend. Zo benieuwd hoe jullie eerste indruk is.
    Lekker genieten samen en wees voorzichtig. Dikke tuut van ons.